קבוצת רכישה לקרקע

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

ובנייה משותפת של נדל"ן לאתר רכישת קרקע בקבוצת רכישה

התארגנות של קבוצת רכישה למבנים, בנייני מגורים ומתחמים עסקיים הפכה בשנים האחרונות לעניין שבשגרה. היתרונות הגלומים בשיטת הרכישה והבנייה  הזאת הם עצומים, הן מבחינה כלכלית והן מבחינות רבות אחרות. ארגון קבוצת רכישה לקרקע מהווה גם הוא סוג התארגנות מקובל. ההתארגנות לרכישת הקרקע כאמור עשויה להיות לצורך העניין בלבד, או לצורך המשך ההתקשרות בצורת בניית נדל"ן על הקרקע. מהי קבוצת רכישה ולמה היא כל כך טובה מבחינה כלכלית? מה היתרונות ומה החסרונות בקבוצה לרכישת קרקע? כל התשובות – במאמר שלפניכם

קבוצת רכישה- מה היתרונות שלה

קבוצת רכישה לקרקע ולנדל"ן בכלל, היא אחת ההתארגנויות שעשויות לשאת רווח נאה לכל השותפים בה. זאת, כמובן, בתנאי שההתארגנות נעשתה בצורה נכונה, ושכל אחד מהשותפים בתהליך מילא את חלקו על הצד הטוב ביותר. קבוצת רכישה יכולה להתארגן באופן ספונטני, כאשר קבוצת אנשים בעלי היכרות מוקדמת, תפיסת עולם משותפת או אינטרסים משותפים, מתארגנים לצורך הקמה, ולעיתים לצורך רכישה של נכס נדל"ן.

היתרון הגדול של התארגנות כאמור טמון בחיסכון האדיר בממון, הנובע מביטול הפער בין ההשקעה בבנייה לבין מחיר המכירה בפועל. כאשר קבלן מבצע את ההשקעה, הוא גם לוקח לכיסו את הרווח הנובע מהעסקה. קבוצת רכישה לקרקע ולהמשך הבנייה המשותפת, מעניקה למעשה לכל החברים בקבוצה חיסכון אדיר במחיר.

החסרונות של קבוצת רכישה לקרקע ואיך כדאי להתארגן

קבוצת רכישה לקרקעאבל אליה וקוץ בה – להתארגנות בקבוצת רכישה יכולים להיות גם חסרונות. אחד החסרונות הללו עלול להיות הרצון של אחד או יותר מחברי הקבוצה לפרוש ממנה במהלך הבנייה, בנקודות יציאה המותרות על פי החוזה. אם חברי הקבוצה לא מצליחים להביא אדם אחר, הבנייה עלולה להתעכב או להיעצר כתוצאה ממחסור במזומנים. בנוסף, קבוצת רכישה לקרקע מתארגנת, בדרך כלל, גם לצורך המשך הבנייה. לעיתים קורה שבגלל עניינים פרוצדוראליים או העדר אישור בנייה, הבנייה מתעכבת ואז שכרם של רוכשי הקרקע יוצא בהפסדם.

בנוסף, קבוצת רכישה לקרקע

המאורגנת על ידי קבלן או אדם שהוא בעל אינטרס, עלולה להיפגע אם המארגן איננו מתנהל נכון, אם בשוגג ואם במזיד. לדוגמה, החוק לא מחייב עדיין להפקיד את הכספים שהופקדו על ידי החברים בקבוצת הרכישה לחשבון נפרד, מה שעלול לעורר בעיות אם נעשה שימוש בכסף שלא לצורך העניין. למרבה הצער, היו דברים מעולם ורוכשים רבים נפגעו עקב כך.

ולמרות כל האמור לעיל, קבוצת רוכשים לקרקע והמשך בנייה באמצעות קבוצת הרכישה, עשויה להיות הדרך הנכונה לרכישת נדל"ן במחיר אטרקטיבי. מה שנדרש הוא מעקב צמוד ומתמיד אחרי הפרויקט, ומינוי קבלן איכותי, המוסכם על כולם ושיש לו ניסיון רב בתחום. נקיטת הצעדים המתבקשים מסייעת למתארגנים להפיק את התועלת המרבית, כלכלית ואישית כאחת, מהקבוצה.

אם יש לך עניין להצטרף לנושא קבוצת רכישה לקרקע או לבניית נדל"ן, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצר קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליך בהקדם, להמשך התהליך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לקרקעות ומגרשים

תמצאו כאן את מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הקרקעות והמגרשים, שטחים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים