רכישת קרקע בצפון הארץ – השקעה חכמה?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

ישראלים רבים כבר הבינו שכאשר חושבים על השקעה בטוחה, מניבה וחכמה לאורך שנים רבות, נדל"ן הוא בדיוק מה שהם צריכים. אלא שהמחירים בנסיקה ולא רבים יכולים להרשות לעצמם להיכנס לענף, שהפך במרוצת השנים לנחלתם של עשירים בלבד. אז זהו, שיש אפשרות להיות חלק בלתי נפרד משוק הנדל"ן הישראלי מבלי להיות מיליונרים. על רכישת קרקע להשקעה בצפון חשבתם? הנה כל המידע שיעזור לכם להבין מדוע מדובר בהשקעה כל כך חכמה.

 

רכישת קרקע חקלאית – מדוע ישראלים כה רבים חולמים על זה?

רכישת קרקע להשקעה באופן כללי, היא השקעה נפלאה לאנשים שמבינים את חשיבות הטווח הארוך. נכון, מדובר בהשקעה שאת פירותיה נושאים אחרי שנים רבות, אבל כשהפירות מבשילים, הם כל כך מתוקים וטעימים מבחינת רווחים. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי לא מדובר כאן על כל קרקע אלא בקרקע ספציפית – קרקעות שאינן זמינות לבניה כרגע מאחר והן עדיין מוגדרות כקרקעות חקלאיות, אך כאלה שנמצאות רגע לפני שינוי הייעוד שלהן והפשרת הקרקע. זהו למעשה זמן התפר בין השלב הראשוני בו קיים חשש שהקרקע לא תאושר לבנייה, לבין השלב המגיע לאחר האישור, שבו המחירים קופצים. בשלב הליכי השינוי התשואה המניבה מובטחת ואתם עדיין נהנים ממחירים נמוכים.

 

ניתן לסכם ולומר כי רכישה של קרקע חקלאית להשקעה נחשבת לאטרקטיבית ממספר טעמים:

  • מחיר נמוך: כאמור, סף הכניסה הכספי מהווה את האלמנט האטרקטיבי מכולם, כשבמחיר של מאות אלפי שקלים בלבד ואף פחות מכך, תוכלו להיות בעלי קרקע בישראל.  ניתן לפרוס לתשלומים, לקבל הלוואה ותנאי מימון נוחים וליהנות מאמצעים נוספים שיסייעו לכם להגשים את החלום.

 

  • פוטנציאל תשואה גבוה: כל נדל"ניסט מתחיל יודע – ככל שסבלניים יותר, מרוויחים יותר. שוויה של קרקע חקלאית נוטה לעלות בממוצע בכ-10 אחוזים בשנה, כך שבתוך 10-15 שנים תוכל להכפיל את ההשקעה שלכם!

 

  • כשיש מימוש, אין סיכון: הסיכון ברכישת קרקע חקלאית נמוך גם בזכות אפשרות מימוש הקרקע בכל עת. כמות הקרקעות החקלאיות בישראל אינה גבוהה מידי, כך שתמיד תמצאו למי למכור אם תחליטו לצאת מסיבה כלשהי מההשקעה, ובדרך כלל ברווח.

 

רכישת קרקע להשקעה – מדוע אזור הצפון הוא אפשרות מצויינת?

אז סיפרנו לכם שקרקע חקלאית נחשבת אטרקטיבית, אבל האם כדאי לקנות קרקע בצפון הארץ ואם כן מדוע? ובכן, התשובה היא כן, ובגדול! קרקעות בצפון נחשבות ללהיט החם של ענף הנדל"ן להשקעה בשנים האחרונות. שילוב של שנים ארוכות של שקט יחסי מבחינה ביטחונית, יחד עם פריחה עקבית בשלל תחומי החיים (כלכלה, נופש, תרבות, חינוך ועוד), גרמו לצפון להיות אבן שואבת לתיירים, תושבים ומשקיעים מהארץ ומהעולם. תוסיפו לכך שמחירי הקרקעות בצפון נמוכים משמעותית מאשר באזור המרכז ושכמות הקרקעות המוצעות למכירה גבוהה יותר, והרי לכם שלל סיבות להשקיע דווקא בחבל הארץ הצפוני של ישראל.

 

היכן מומלץ לרכוש קרקע חקלאית בצפון?

צפון הארץ הוא אזור רחב המתפרש מהחרמון, דרך העמקים ועד אזור חיפה והקריות. היכן משתלם במיוחד לרכוש קרקע חקלאית בצפון? ובכן, ישנם כמה אזורים בולטים במיוחד. למשל – חיפה והקריות. קרקע להשקעה בחיפה, או לחילופין קרקע בקרית ביאליק, קריית מוצקין או קריית ים, נחשבת להשקעה מעולה. הימצאות הקרקע בעיר גדולה כמו חיפה או בקרבה אליה,

הסמיכות לחוף הים ולאטרקציות תיירותיות, הצמיחה בענפי המסחר, התעסוקה, התרבות והכלכלה – כל אלו הופכים רכישת קרקע באזורים אלו להשקעה מנצחת. אזור פופולרי נוסף בצפון הוא אזור זיכרון יעקב והסביבה. קרקעות בבנימינה למכירה, למשל, הן כאלו שכל אדם בעל חוש נדל"ני שם לב אליהן. המחירים לגמרי שפויים ומספיק שתראו בכמה נמכרים מגרשים או בתים בנויים באזור כדי שתבינו כמה הפוטנציאל הכלכלי באזור עצום.

 

מחפשים קרקע להשקעה בצפון? מבחר פרויקטי קרקעות בצפון מחכים לכם באתר הבא.

 

בשורה התחתונה, רכישת קרקע חקלאית בצפון עשויה להיות החלטה נבונה שתניב לכם רווחים נאים. בדקו היטב את פני הדברים בשטח, היעזרו בחברות מקצועיות ומנוסות שיודעות כיצד לאתר עבורכם קרקעות חקלאיות במחירים משתלמים, וצאו אל מסע שבסיומו תוכלו להגיע אל הרווחה הכלכלית עליה חלמתם כל חייכם… בהצלחה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לקרקעות ומגרשים

תמצאו כאן את מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הקרקעות והמגרשים, שטחים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים